enmyrasliv

First glass of Eastermust!

Kategori: Daily

Åhhh vad det var gott med ett stoort glas påskmust nu efter att jag mulat i mig Mumsmums och salta pinnar...när lillkillen är ute ska jag banne mig gå ner till min drömvikt som jag tänkt göra länge, men som aldrig blivit av! Ska tänka på min lilla inspirationskälla och underbara vän Jane under resan!!!

Sitter hemma själv då Tom är på fest ikväll. Tanken var att gå och lägga mig före tio, men det blev inte så. Det är ju så härligt att få en stund för sig själv när man kan göra vad man vill och vad gör man då? Jo sitter vid datron och i efterhand har man inte fått ut nåt vettigt av det...budat på en massa saker på Tradera har jag gjort. På Toms konto, haha =)

Idag var Linda och hälsade på oss på jobbet med lilla Elias som var såå söt! Jag kan inte släppa det faktum att de vänner som fått barn på sista tiden, deras små väger mindre när nu när de är 1-2 månader än vad Charlie gjorde när hon kom ut! Jag blir helt tafatt när jag ska hålla och vet inte hur jag ska göra för de är så små! Charlie var ju redan så stabil i nacken när hon kom ut och inte alls lika skör. Längtar så tills han är ute! Lennon ska han heta förrästen för det har jag bestämt =)
Kommentera inlägget här: