enmyrasliv

Charlie 2 år!!

Kategori: Lilltösen min!

Nu har vi haft kalas för våran stora tjej har fyllt 2år! Fattar inte hur det gick till...=)
Det var en lagom dag med besök som avlöste varann.
Tillslut när det kom någon fler så sa hon direkt "paket" när de klev in, för då hade hon fattat grejen med att fylla år! Då får man en massa paket =) det fortsatte hon med några dagar till, trodde att det bara var att säga "paket" så skulle hon få ett...hmhm...
Var tänkt att jag skulle göra en vanlig tårta, men sen kom jag på att jag skulle prova använda sugarpaste. Det var jättekul så i fortsättningen nu så måste jag göra det varje gång barnen fyller år. Just det, barnen! Vi har ju snart två stycken!! Hur ska det gå =)
Här kommer lite kalas bilder iallafall!
Presenter Charlie fick

Rosa klänning, Hello Kitty väska och en goseko: Pappa och Ann-Marie
Rockring: Moster Lisa
Rosa Te servis: Frida, Eyla och Wilma
Pool och badring, 3 par byxor: Mamma, Pöje och Helena
Vägkritor, såpbubblor: Markus, Åsa och barnen
Hello Kitty servis: Jimmy; Agneta, Nova och Alice
Gunga, spargrispengar, kylskåpsmagneter: Farmor och farfar
Traktor: Johan♥
Trehjuling: Mamma och pappa
Kommentera inlägget här: